14 maja 2016

Zakręcone hobby

Dziś kolejna odsłona naszej nowej akcji "1000 Twarzy Bibliotekarzy". Miło nam przedstawić jedną z najaktywniejszych, znanych nam bibliotekarek oraz mistrzynię quillingu, panią Katarzynę Wodniok z Tychów. Bardzo serdecznie dziękujemy, gratulujemy pasji, cierpliwości i szczerze podziwiamy!
Pani Katarzyna napisała do nas tak:
Jestem nauczycielem bibliotekarzem w Tyskiej Siódemce. Dwa lata temu poznałam metodę plastyczną - quilling, która nie od razu przypadła mi do serca. Pewnego razu, zaplanowałyśmy z koleżanką wielkanocny kiermasz. Wróciłam wtedy do metody quillingowej, popularnie zwanej "magicznymi zawijasami". Zrobiłam pierwszą pisankę. Później spróbowałam zrobić kartkę, a następnie inne rzeczy. Kręcenie kolorowych pasków stało się moim hobby. Swoją "pasją" próbuję oczywiście zarażać swoich uczniów prowadząc warsztaty "Twórczego ucznia". Dziś robię kartki na różne okazje i oczywiście ozdoby na kiermasz. Założyłam stronę na facebooku, gdzie prezentuję swoje prace.


Zapraszamy na stronę "Zakręcone hobby"!