11 lutego 2017

Pieśń i taniec

Dziś kolejna odsłona naszej akcji "1000 Twarzy Bibliotekarzy". Miło nam przedstawić nową sylwetkę w naszej galerii. Oto pani Marta Jachimowska - nauczyciel bibliotekarz w Zespole Szkół Sportowych nr 1 w Chorzowie. O swoim hobby pisze tak:
Na co dzień jestem nauczycielem bibliotekarzem w Zespole Szkół Sportowych nr 1 w Chorzowie, jednak moją wielką pasją jest folklor. Już od czasu studiów jestem członkiem zespołu pieśni i tańca. Wraz z zespołem występowałam na wielu scenach polskich oraz uczestniczyłam w festiwalach zagranicznych m. in. na Cyprze, w Turcji, Grecji czy Peru.

Swoją pasję realizuję również w szkole prowadząc szkolną grupę tańca ludowego. Uczę dzieci głównie tańców śląskich, co roku organizujemy Barbórkę. 
Kultywowanie tradycji, śpiew, taniec, kolorowe stroje dostarczają mi wielu pozytywnych emocji i energii do pracy i życia.
 
*
 
Koleżanki i Koledzy!
Macie ciekawe pozabiblioteczne pasje?
Pochwalcie się!
Wszystkie szczegóły TUTAJ