20 stycznia 2016

Podaruj radość na święta


Dziś znów wracamy do przedświątecznych klimatów, aby zaprezentować piękną akcję charytatywną z  Michałowa, pokierowaną przez bibliotekarkę o wielkim sercu - panią Annę Kazberuk.
W dniach 01 – 21 grudnia 2015 r. wśród uczniów Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie przeprowadziłam akcję zbiórki używanych pocztówek w ramach akcji wspierającej niepełnosprawnego chłopca z Białegostoku.
Wykorzystując najładniejsze elementy zapisanych pocztówek uczniowie wykonali całkiem nowe kartki i wpisali tam świąteczne życzenia dla Bartusia. Chętne osoby mogły też własnoręcznie wykonać nowe widokówki i wpisać miłe słowa do chłopca. Uczniowie z najmłodszych klas wykonali „pocztówki klasowe” na których panie wychowawczynie pięknie wypisały życzenia a oni własnoręcznie się podpisali.


Akcja „Podaruj radość na święta” spotkała się z ogromnym zainteresowaniem uczniów i pracowników szkoły - zgromadziłam 8 dużych prac oraz ponad 300 sztuk widokówek. Swoją kartkę wykonały też dzieci z grupy „Muchomorki” z miejscowego Przedszkola. Napisałam w imieniu całej społeczności GZS w Michałowie krótki list do Bartka i jego rodziców oraz dołączyłam do niego nasze pocztówki. Wszystko zostało przekazane 21 grudnia na ręce rodziców Bartka.
Święta to magiczny czas – mam nadzieję, że udało nam się wnieść chociaż odrobinę radości w życie tej rodziny. 
Relację przysłała do nas pani Anna Kazberuk - nauczyciel bibliotekarz i organizator akcji