6 listopada 2016

Paulina Koniuk-Fonżychowska nowym przyjacielem szkolnych bibliotek!

Uwaga!
Do grona przyjaciół szkolnych bibliotek dołączyła
PANI
PAULINA KONIUK-FONŻYCHOWSKA
autorka m.in. książki fantasy pt."Dziedzictwo Agwatronu",
którą napisała będąc w II klasie gimnazjum!

Serdecznie dziękujemy i witamy w gronie
PRZYJACIÓŁ SZKOLNYCH BIBLIOTEK!
Autorka ma na swoim koncie 6 książek, z których do tej pory wydała 4 książki, w tym trzy z wyżej wspomnianego gatunku ("Dziedzictwo Agwatronu", "Dziedzictwo Agwatronu - Sztylet Krwistej Władczyni", "Dziedzictwo Agwatronu - Tajemnica Morza Egnero") i jedną historyczną pt. "Zapomniani Bohaterowie Powojennej Polski", stworzoną na podstawie pamiętników żołnierza Armii Krajowej.
Pani Paulina jest otwarta na spotkania autorskie w szkołach. Zainteresowane placówki, w celu uzgodnienia szczegółów, proszone są o kontakt pod adresem: pkoniuk@interia.pl do czego gorąco zachęcamy!
A tak pani Paulina napisała o sobie: Zanim jeszcze nauczyłam się pisać, tworzyłam komiksy. Później zaś, już u progu szkoły podstawowej, pisałam pamiętniki. Moja pasja do książek, które "pochłaniałam" namiętnie z czasem pozwoliła mi pójść o krok dalej - będąc w II klasie gimnazjum napisałam swoją pierwszą książkę fantasy. Moim życiowym celem jest właśnie pisanie - póki starczy mi sił, pasji i pomysłów. Nie planuję, ile książek napiszę; chcę, aby to pozostało tajemnicą nawet dla mnie samej. A zakończenie napisze los. Wiem jednak, że jest to pasja, która trwa we mnie od zarania mych własnych dziejów i której nigdy się nie wyprę i której nie porzucę.