8 maja 2021

Małgorzata Swędrowska - nowa Przyjaciółka szkolnych bibliotek!

Niezmiernie miło nam poinformować,
że grono Przyjaciół szkolnych bibliotek
powiększyło się o Panią

MAŁGORZATĘ SWĘDROWSKĄ


pedagożkę i edukatorkę,
autorkę książek dla dzieci i dla dorosłych, inspirujących nauczycieli i bibliotekarzy,
twórczynię idei czytania wrażeniowego, czyli smakowania literatury wszystkimi zmysłami

Nauczyciele bibliotekarze mieli niedawno okazję spotkać się z Panią Małgorzatą podczas szkolenia online pt. "Czytanie wrażeniowe. Jak rozkochać dzieci w książkach?" zorganizowanego dla nich przez redakcję czasopisma "Biblioteka w Szkole".

Pani Małgorzata od kilkunastu lat upowszechnia literaturę dla dzieci, współpracuje z bibliotekami, ośrodkami doskonalenia nauczycieli i wydawnictwami. Z wykształcenia nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego, wykładowca na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, trenerka Polskiego Stowarzyszenia Pedagogów i Animatorów KLANZA.

Jest autorką i współautorką książek:
  • „777 pomysłów na zabawy z książką: dla rodziców, bibliotekarzy i edukatorów, którzy chcą rozkochać dzieci w książkach”
  • „Elementarz w podskokach”
  • „Moja babcia, mój dziadek”
  • „Moja mama, mój tata”
  • „Moja siostra, mój brat”
  • „Niespodziankowe bajki. Wielkie prawdy w małych opowiastkach”
  • Koziołki, rury i czarcie ogony. Poznański szlak legend dla dzieci - książka poza dystrybucją komercyjną, do przeczytania w internecie na stronie:
     https://www.szlaklegend.pl/ksiazka
  • „Pedagog w klasie: scenariusze zajęć na różne okazje”
  • „Złap uwagę swojego ucznia”
  • „Oddawaj, to moje! Konflikty i agresja w przedszkolu”
  • „Wycinanki edukacyjne. Tęczowe abecadło”



Pani Małgorzata jest aktywna także na Facebooku:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100001181205564